Óbudai Egyetem - Keleti Károly Gazdasági Kar
Intézet: Gazdaság- és Társadalomtudományi Intézet (1084 Budapest, Tavaszmező u. 15-17.) Kreditérték: 3
Tagozat: Levelező Nyelv: magyar Félév: 2017/18/1
 
Szakok: Vállalkozásfejlesztés mesterszak;
 
Tantárgyfelelős oktató: Dr. Kiss Mariann Oktatók: Dr. Majláth Melinda;
Heti/Féléves óraszámok: Féléves Előadás: 0 Tantermi gyakorlat: 0 Labor: 0 Konzultáció: 10
 
Félévzárás módja (követelmény): vizsga
 
Oktatási cél: A tantárgy ismereteket közvetít a piacról, annak mûködésérõl, a vállalatok marketingmenedzsmentjének eszközeirõl.
 
Oktatási hét
(konzultáció)
Témakör
1. A marketing alapfogalmai, piacjellemzõk és szegmentálás
2. Vállalati termék- és szolgáltatáspolitika
3. A listaárak képzésének fõbb módszerei, és az árképzés gyakorlata
4. Az értékesítési lánc felépítése és logisztikája
5. Marketingkommunikáció és a reklámfolyamat menedzselése
 
Az értékelés, a lebonyolítás,
a pótlás módja,
a jegy kialakításának szempontjai:
Az írásbeli vizsgán elért teljesítmény alapján a jegy a következőképpen adódik: 50 % alatt elégtelen, 51-62 % elégséges, 63-74% közepes, 75-86% jó, 87-100 % jeles
A félévzárás módja
(írásbeli, szóbeli, teszt, stb.):
Írásbeli vizsga
 
Kötelező irodalom: Kiss Mariann (2005): Alapmarketing, Aula Kiadó, 206.o.
Kiss Mariann (2005): Alapmarketing példatár Aula Kiadó, 159.o