Óbudai Egyetem - Keleti Károly Gazdasági Kar
Intézet: Gazdaság- és Társadalomtudmányi Intézet (1084 Budapest, Tavaszmezõ u. 15-17.) Kreditérték: 3
Tagozat: Távoktatás Nyelv: magyar Félév: 2018/19/1
 
Szakok: Mûszaki menedzser szak;
 
Tantárgyfelelős oktató: dr. Majláth Melinda Oktatók: Dr. habil. Garai- Fodor Mónika;
Heti/Féléves óraszámok: Féléves Előadás: 10 Tantermi gyakorlat: 0 Labor: 0 Konzultáció: 0
 
Félévzárás módja (követelmény): vizsga
 
Oktatási cél: A hallgató ismerkedjen meg a piacbefolyásolási módszerekkel, igazodjon el a vállalat és a márka kommunikációjának területein.
 
Oktatási hét
(konzultáció)
Témakör
1. A marketingkommunikáció fogalomköre és alapelemei (09.15.)
2. A marketingkommunikáció területei (10.20.)
3. A marketingkommunikáció tervezése (11.17.)
 
Kötelező irodalom: Fazekas Ildikó – Harsányi Dávid: Marketingkommunikáció, Szókratesz Külgazdasági Akadémia, Budapest, 2011.